Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2006 14:37 - Стремежът към промяна
Автор: babs Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2383 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Стремежът към промяна, за който писах скоро, продължава да ме мъчи :) Близнашкият ми характер (зодия близнаци съм) ме раздвоява тотално. Едната ми половинка  иска да ми е различно и интересно, а разумната ми страна ми казва "спри се", "постой", "имаш всичко, каквото ти трябва". Но кой, ли я слуша тази мъдрата!
    В порив на лудост, ей така изведнъж, както си седях на стола на фризьора (мой много добър приятел), му казах "режи" - и предната част от косата ми се посипа по пода. Е, вече имам "бретон". Ама такъв истински, равен и лъскав, като на мацките от рекламите. Хи-хи.
    Никога не съм си представяла, че ще бъда като мадамите, които виждам по улицата. Е, в облеклото не мога да ги настигна. Просто не мога да си сложа дънките в ботушите и не мога да нося розово. Но, нали важното е, че имам бретон!
    Лелей, отплеснах се! Идеята ми беше, че май по-честичко трябва да се променяме и да ни се случват неочаквани неща. Действа много ободряващо. :)
    Хайде от мен прекрасен ден!
    :):):):)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - :)))
18.10.2006 14:51
Аз все съм била с дълга коса, и един ден реших да си докажа, че мога да се лиша дори от нещо, което по принцип е "белег на мойта индивидуалност" (ако цитирам Никълъс Кейдж по повод сакото му от змийска кожа) .. и я отрязах ... не можах съвсем, но до раменете някъде .... ами нищо особено и така се понасях добре, но сега пак съм с дълга коса. :)))))
цитирай
2. анонимен - Да, определено
18.10.2006 14:59
Жената когато иска да се промени (т.е. нон-стоп), започва от косата си.. :Р
цитирай
3. cheerleader - и аз съм така
18.10.2006 16:12
Аз също съм зодия близнаци и много много честичко искам да променям или косата си, или стила си на обиличане, или каквото и да е. И не ми омръзват промените... Миналото лято дори бях с лилава коса хихи :) Ама ме вразумиха де...
цитирай
4. анонимен - промяната движи света. нищо лошо не ...
18.10.2006 16:50
промяната движи света.нищо лошо не виждам в нея.дори я търся умишлено,и мисля,че тя ми поддържа тонуса и самочувствието.Еднообразието,дори и да е запазена марка,уморява и обезличава.Смело напред с експериментите.Дерзай!
цитирай
5. анонимен - Страхотно!
18.10.2006 17:23
Да, хубаво е да се променяме. Невероятен е начинът, по който го правим - коса, стил на обличане, походка, взаимоотношения... Много посоки, много промени. Но се замислих, че "режи косата" е крайната фаза на някакво вътрешно състояние. И за да се стигне до там, е по-добре като начало да променим нещата вътре, в сърцата, в душите, в умовете...
Иначе промяната е страхотно нещо, полезно и в повечето случаи с положителен резултат.
i
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: babs
Категория: Лични дневници
Прочетен: 215483
Постинги: 63
Коментари: 206
Гласове: 1827
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930