Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2006 13:38 - Мило дневниче!
Автор: babs Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1717 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Мило дневниче,

    Работя в тази фирма от пет години. Може да се каже, че се издигнах до някъде т.е. откъм отговорности. Имам повече подчинени и повече фирми, за чиито дела да се грижа.  По отношение на заплатата положението не е толкова розово обаче.

    Тъй като, вече съм на  двадесет плюс седем години, и живеем с момчето при майка му,  започвам да мисля къде ще се живее за напред. Е, измислихме го донякъде, ама не достигат парите. Ремонти трябва да се правят, комисионни да се плащат. А, ако ме приемат, и магистратурата ще иска да се храни (1200 лева на годинка откъдето и да го погледнеш).
    Поради гореизброените причини, взех че поисках един, не особено голям, заем от шефа. Знам, че дава на колегите (за апартаменти, за коли и т.н.). Та реших да сепробвам и аз - нали му управлявам парите от години и все казва, че ми има огромно доверие и е винаги готов да инвестира в обучението на служителите си и бла, бла, блааааааа.
    Ехх, отговора беше доста неочакван. Каза ми: "Ами, не знам, ще видим. Трябва да го обсъдим...". Не зная дали, в крайна сметка, ще ми отпусне парите или не, но фактът, че се замисли и го заувърта ме обиди и адски много ме вбеси. Започвам да се замислям, дали да не взема да напусна. Или пък да преглътна личните чувства и да си кютам лека полека на тази работа докато се изуча.  Пък парите, ако се сдобиеш с удостоверение за по висок доход,  банките ги отпускат с удоволствие, нали така :)
    Хм, мисля си, че което от двете да избера, все няма да е погрешно. Знам ли!
    Достатъчно с моите неволи. Слънчев ден от мен и дано все по-малко хора имат такива проблеми :))


Тагове:   Мило,


Гласувай:
0



1. анонимен - помисли
25.10.2006 15:46
Напусни тази фирма, но първо си намери друга работа и едва тогава си тръгни. Не тегли заем от банка, защото после ще трябва да връщаш двойна сума. По добре поискай пари от някой приятел или роднина. Успех!
цитирай
2. dosheva - Милото,
25.10.2006 16:01
първо - ако ще напускаш не трябва да е заради това, че шефа ти иска да помисли за заема. Ти не бачкаш, за да ти дава фирмата заеми. Тва си е негово лично решение. Пък и запозната ли си какви инвестиции мисли да прави? Какво му е финансовото положение в момента? Какви ще са му разходите следващата година?
Ти си знаеш де. Но не действай емоционално, че на нас жените това най-много ни пречи :):):)
цитирай
3. babs - Мерси за съветите :)
25.10.2006 16:47
Относно шефа, няма проблеми с финансовото си състояние. Знам му инвестициите - нали и аз с езанимавам с тях. Пък и нали дава заеми и на колегите.
Като не иска да дава, един дявол знае защо прави тези гръмки изявления - че е щедър и т.н.
Дошева, налълно права си за емоциите - трябва да ги преодолея някак :) БЛАГОДАРЯ!! :)
цитирай
4. анонимен - Нали съм Ганьо - съвети давам качествени! :-)
30.10.2006 14:09
1. Предполагам, че след като Байганландия влезе в ЕС, лихвите ще паднат, т.е. не бурзай с банковият кредит.
2. Разбира се, че ще напуснеш тази фирма, но след като приключиш с образованието си. Мое мнение е, че в Байганландия с дипломата можеш само да си избършеш г**а, но не искам да те ангажирам с него...
3. "защо прави тези гръмки изявления?" - защото е Ганьо, т.е. комплексар!

УСПЕХ

Поздрави
цитирай
5. babs - Ех, Злика, най-абсурдното е,
30.10.2006 17:32
че този ганьовец, моят шеф, не е българин.
Но, толкова добре се вписва в картинката на Байганландия, че ще го предложа скоро за българско гражданство по бързата процедура.

Мерси и на теб всичко най :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: babs
Категория: Лични дневници
Прочетен: 215483
Постинги: 63
Коментари: 206
Гласове: 1827
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930